fredag 13. mai 2011

Lillevennen Babytepper

Nå er det snart på tide å vende hjemover igjen... Mine siste uker som student er over meg og jeg gleder meg til å være ferdig! Selv om jeg kommer til å måtte skrive oppgaver til langt ut i juli så er jeg ihvertfall ferdig med forelesninger. Dette skal bli deilig! 

Lucas Babyteppe Natur
En annen ting som er positivt med å komme seg tilbake til Norge er jo selvfølgelig at min kjære nettbutikk snart er oppe og går igjen. Lillevennen Babytepper, www.babytepper.no Jeg har funnet meg ny nettbutikk leverandør, Webexpressen og så langt er jeg veldig fornøyd! Siden går live 15. juni og da kommer det til å være flotte åpningstilbud! :-D 
Mer info kommer!

Det er fremdeles utrolig mye småplukk som må ordnes innimellom studier, men jeg kjenner det kribler i fingrene etter å få ting ferdig. Gleder meg og som en unge til å komme hjem til strikkemaskinen min ;-) 



3 kommentarer:

  1. Blir deilig å komme hjem til din kjære, sikkert! Nyt de siste dagene, og så er det jo deilig å komme hjem til norsk forsommer/sommer!

    SvarSlett
  2. Vil bare si at teppet vi kjøpte av deg i fjor har vært i bruk daglig i snart 9 mnd!
    Superfornøyde med det lille ullteppet som er med oss både i bilstolen og i vogna!!

    Kommer absolutt til å handle hos deg igjen når behovet for nye tepper melder seg:))

    SvarSlett
  3. Kjempe kjekt å høre slike tilbakemeldinger Amfea ;-) Det varmer, og ikke minst gjør det at jeg gleder meg enda mer til å komme i gang igjen :-P

    For ja, gleder meg veldig til å komme hjem ... :-)

    SvarSlett