fredag 20. mai 2011

17. mai 2011 i Jerusalem

Mesteparten av dagen var jeg på universitetet, det er jeg mesteparten av de fleste dager for tiden...
Så for å være helt ærlig var det ikke mange minuttene før jeg kom inn døren at jeg faktisk kom på at det var 17. mai. Mamma, (som er her for å passe lucas ettersom mannen er tilbake på jobb i norge) hadde derimot disket opp med kjøttkaker og kålstuing til middag, med norske flagg servietter og flagg til Lucas! Og i tillegg hadde hun laget en halv bløtkake (ettersom vi bare feiret halvveis 17 mai :-P) og smakte himmelsk. Det var og Lucas enig i som gapte så til de grader...hihi...og skal si han koste seg! Gleder meg veldig til neste år i Bergen. Da skal storegutt ha på seg fin bunad! :-) Alt i alt en flott dag!
Håper dere alle hadde en fin 17. mai!

1 kommentar:

  1. Koslig å høyre om 17.mai feiringa deres i Jerusalem :) Ser ut som at Lucasen din er like glad i kake som min er ;)

    SvarSlett