onsdag 1. september 2010

September GIVE AWAY

Hver nye måned legger jeg ut en ny GIVE AWAY!! I september, som nå blir min første GIVE AWAY, så kan en heldig vinner få seg et nydelig Hildegunn Babyteppe i hvitt Dale Babyull fra min egen lille babyteppe business :-D Lillevennen Babytepper på http://www.babytepper.no/ Teppet er 70x85 cm og er en god størrelse for en fin liten baby! Har du ikke en liten en selv så er dette en flott gave til noen som har ;-)

For å delta legg igjen en kommentar under dette innlegget og link gjerne til min blogg fra din egen webside/blogg! For å dobble din vinnersjangse legg deg til som følger av bloggen min!

Siden dette er en relativt ung blogg og ikke så mange har oppdaget den ennå så er vinnersjangsen ganske så høy denne måneden! En heldig vinner blir trukket 30. september!

2 kommentarer:

  1. Hei
    Så utrolig flott blogg du har. Jeg har akkurat fått ordnet meg en blogg, men vet ikke hva jeg skal skrive der enda, men det kommer nok etterhvert.
    Utrolig trist med di to som døde... Skulle ikke vært sånn..

    SvarSlett
  2. Hei! Flott blogg og har lagt meg inn som følger :). Lo da jeg leste om traktoren med henger som dere hadde kjøpt til 1-års dagen. Den er stor stas i heimen vår også - og 5 mnd etter 1 års dagen, så varer nok batteriene fortsatt.... selv med hyppig bruk :)

    SvarSlett