fredag 8. oktober 2010

Virus og harddisk kræsj...

Her har det vært litt rolig i det siste for å si det sånn! Jeg har gått ned for telling med virusinfeksjon, noe Lucas akkurat er blitt ferdig med! Jeg verker i hele kroppen, nesen og øynene renner og er tett som bare det i knotten...virker ikke heller som om jeg er på bedringens vei...er LEI av sykdom og viruslumskheter!!!

OG som om ikke dette var nok så 'omkom' harddisken min på mandag og dataen min er på 'sykehus'! Savner den veldig...har nå bare min mann sin og den er på hebraisk, noe som gjør det ekstremt krevende å manøvrere rundt på den..alt er og motsatt vei! Om ikke jeg får den tilbake snart så blir det nok til at jeg må kjøpe ny...og da får vi bare legge ut den 'gamle' (som foresten bare er 1 år gammel....garantisak) på finn.no

Men ja, så derfor blir det nok ikke så mye oppdateringer i neste uke, desverre. Og jeg som har så mange flotte bilder av flotte tepper som jeg har laget, og ikke minst en ny flott strikkebukse!  Men når dataen er i hus igjen og virus er borte så er det full fres igjen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar