fredag 1. oktober 2010

Oktober GIVE AWAY

Da var det oktober...ny måned nye muligheter :-D Og ikke minst ny GIVE AWAY fra http://www.babytepper.no/! Denne måneden kan en heldig vinner få et gratis Elisabeth Babyteppe i nydelig brunt! Teppet er strikket i Dale Baby Ull som igjen er laget av 100% Merino Ull. Det kan ikke bli mye bedre enn det...

Babyteppet er mykt, varmt og deilig, ca 70x85 cm stort, og kan vaskes i maskin ved 40 C på ullprogram. Ikke bruk mykemiddel! Så hva venter du på? Har du noen til å tulle inn i et slikt deilig teppe så legg inn en kommentar under dette innlegget og kryss fingrene for at det er ditt navn jeg trekker 30. oktober!

Regler (...ja alt har jo regler, som regel :-D )
Du må ha lagt inn en kommentar her for å bli med i trekkningen. Du må enten ha lagt deg til som følger, blitt medlem av facebook siden min babytepper.no (trykk på Like), eller ha lagt bloggen min som link på din webside/blogg! Har du først gjort noen av disse tingene er det ubegrenset hvor mange ganger du kan være med! Foreløpig er det ikke verre enn det :-P Lykke til!

10 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne ha et sånt, til Eira eller en evt ny verdensborger ;) Gea :)

    SvarSlett
  2. Da prøver jeg igjen jeg:)
    Jeg står som følger og er medlem på facebook siden din.Å så har jeg lakt ut denne give aways på facebook siden min og på bloggen min.

    Er artig å lese bloggen din. :)

    SvarSlett
  3. Flottegreier Anette, kjekt du liker bloggen min, hvordan går det med din blogg du snakket om og Gea, et slikt teppe skal nok sikkert kunne bli ordnet til en evt ny verdensborger ;-) Om 30 dager får vi se :-)

    SvarSlett
  4. Bloggen min har stoppa opp litt da jeg ikke finner hvor jeg skal skrive om meg selv og bilde av meg selv. Å så vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive på bloggen min. men det kommer etterhvert.
    Det teppe der var veldig fint i brunt hadde passa bra til sønn min. Han går rundt å bærer på det ene teppe jeg kjøpte til han. Er vanskelig å få vaska den. hehe:)

    SvarSlett
  5. Jeg ønsker meg et sånt til Theo min :-)
    Kjempefine pledd!

    SvarSlett
  6. Prøvar lykka igjen, eg :) Har blitt medlem av facebook-sida di, du ligg på blogglista på bloggen min og eg er sjølvsagt følger av bloggen din :). Kjempeflotte tepper!

    SvarSlett
  7. Hei, takk for kommentar hos meg :-) Ikke noe gøy å bli vekka på natta nei, men syinga har hjulpet :-) men de siste dagene har jeg våknet av meg selg kl 0500, grrrrrr !!

    Så fin blogg du har, og så masse flott du lager !!

    SvarSlett
  8. Ja vil så gjerne bli med. Lager en link med en gang på min blogg =)

    SvarSlett
  9. Så nydelig! Prinsen min ville likt dette veldig godt:)

    Har lenket her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/vinn-babyteppe.html og følger deg både her og på Facebook!

    Ha en fin helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  10. Her vil jeg være med:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-babyteppe.html

    klem fra siv anita

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett