fredag 18. november 2011

Formen på topp...

Jeg føler meg litt som denne katten for tiden... Men ølen må byttes ut med saft eller te, vel og merke! I dag har jeg derimot vært i byn på gravidtreff, noe som var utrolig koselig! Men straffen kom da jeg kom hjem, akkurat nå har jeg så vondt at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Så lenge jeg sitter helt i ro i denne stillingen så overlever jeg jo, men fy som jeg gleder meg til januar... En ting er å være gravid med bl.a. bekkenløsning når man venter nr 1, men når man har en veldig, hva skal jeg si, aktiv 2 åring i huset så er det liksom noe annet!! Jeg har forresten tenkt 'eventually' å skrive annet enn syteinnlegg ;-) men det blir nok en del av de innimellom fremover ja, bare sånn at dere er klar over det :-P Nå skal jeg i seng, God natt!

1 kommentar: