mandag 28. november 2011

Å jul med din glede!

Jeg elsker julen! Jeg er et skikkelig julemenneske som pynter og baker og nyter hver bit av det helt fra første søndag i advent og så langt ut i januar jeg orker ;-) Men å være full av baby hele desember er ikke noe særlig merker jeg... Som for eksempel det å stå på kjøkkenet en hel dag og bake er ikke så lett, man blir rett og slett sliten, og bekkenet vil IKKE være behjelpelig! Jeg liker og å kunne vaske og rydde når jeg føler for det, er jo mye som må gjøres, men neida, ikke det kan jeg heller klare, blir jo sliten bare av å slå på støvsugeren :-P Noe må jo tiden fylles med... God Jul blir det nå uansett :-)

1 kommentar:

  1. Ja, jul blir det alltid! :)
    Og i år, når jeg ikke skal amme en overfølsom baby, har jeg MYE spising å ta igjen! Så jeg er klar :D

    SvarSlett