lørdag 21. august 2010

Barnehagesyken!

Mitt første blogg innlegg blir desverre preget av at min lille sønn ligger ved siden av meg her slått ut av høy feber. Det tok bare en uke i barnehagen før 'barnehagesyken', som jeg har vært advart mot kom! Masse nye bakterier og andre lumskheter gjør at min lille engel ligger her med 40 i feber! Jaja...dette skal man jo og gjennom, og om det er riktig å skylde på barnehagen kan vel diskuteres, men syk er han hvertfall og kjekt er det ikke! Men med mye kos, drikke, hvile og paracet så går det vel snart over... ;-)

Gleder meg ellers veldig til å bli en av de millionene som kaller seg 'bloggere'! Mener selv jeg har litt å fare med så nå gjenstår det bare å se om andre er enig og at noen tilslutt kommer til å gidde a lese hva jeg 'blogger' om :-D

Velkommen til min blogg!   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar