søndag 29. august 2010

Skrytebilde!

Nå har vi akkurat vært ute å kost oss litt rundt huset, og lille Lucasen skulle selvfølgelig smake på alt, inkl småstein, jord og prøvde i tilegg å smake på vannet i en sølepytt, noe som resulterte i våt nese...hehe! Da ble han litt paff ja... Men ja, skrytebilde ;-) Strikkejakken er strikket av min mamma og det er garn og oppskrift fra Rauma ullvarefabrikk! Jakken er heelt nydelig og perfekt nå som det er litt kaldere ute. Jeg var redd for at han skulle vokse fra den før varmen forsvant, men det hadde jeg ikke trengt å bekymre meg for! Buksen er og strikket av bestemoren, det er Dale babyull, og en fantastisk deilig og praktisk ullbukse! Strikkeluen har jeg faktisk strikket selv på strikkemaskinen min :-D og den kan du kjøpe på http://www.babytepper.no/                                                                        Ha en fortsatt god Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar