mandag 23. august 2010

Matboks til Barnehagen!

Her har panikken forsvunnet og ting er igjen tilbake til normalt ettersom lillegutt spise og drikker igjen!! Nå sitter han mett og god og ser på spesialagent oso...hehe!

Men ja, ville bare vise frem matboksene jeg har kjøpt til Lucas! Til de som ennå ikke har kjøpt inn dette så vil jeg på det varmeste anbefale disse. Jeg leitet i over en uke i det som føles som hele byn før jeg faktisk fant den perfekte matboks på mitt lokale apotek!?! Jeg har nemlig prøvd å finne en matboks UTEN speidermann, toy story eller lynet mcqueen...det var ikke lett nei! Så lenge jeg får bestemme slike ting så vil jeg ikke ha dette inn i huset. Det kommer nok tidsnok en tid da alt skal ha hans favoritt figurer på seg...

Men som sagt, på Alpakka Apotek i Drottningsvik fant jeg altså en haug med flotte matbokser i mange forskjellige størrelser, farger og former! Jeg endte opp med å kjøpe en brun og blå med traktor på til Lucas :-P Som du ser på bilde er den stor og god så derfor kjøpte jeg og en litt mindre brun en med ugler på :-D som skal være inni den med traktor og der skal han ha skivene sine. Så blir det ikke brødsmuler på alt. Dette er testet ut og fungerer suverent! I tillegg er det jo så god plass nedi den at jeg har plass til en liten boks med 'fruktsalat' evt en yoghurt eller annet godt/sunt ;-)

Jeg er stor tilhenger av at matboksen skal være spennende, fargerik og varierende slik at ungen får lyst til å spise, og ikke minst er spent på hva som er i matboksen i dag. Min mamma var nemlig kjempe flink til dette og husker jeg likte det kjempegodt! :-) Matboksene kan kjøpes hos Blafre, link i handlegaten min oppe til høyre. Norsk selskap og norsk design...de liker vi! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar