mandag 23. august 2010

Min lille gutt er enda en måned eldre...

Dagen i dag har vært deilig i forhold til den grusomme dagen i går! Lucasen min er mye bedre, nesten feberfri og spiser og drikker godt igjen! Sånt gjør en mamma glad :-D

Ellers er Lucas i dag 11 måneder og hans første store bursdag nærmer seg veldig fort! Vi har allerede planlagt stort bursdagsparty og invitasjonene går i posten i morgen! I den sammenheng sitter jeg her å lurer på hva jeg skal ønske 'meg' ;-) Fant bl.a. en utrolig stilig barnerecliner på skeidar som jeg utvilsomt må gjøre folk bevist på i god tid før bursdagen ;-)... vi har selv to slike stoler til oss voksne så det hadde vært prikken over i'en at lillegutt og fikk seg en. Tror han hadde likt det kjempe godt!! Ellers tar jeg gjerne i mot andre gode forslg til hva man kan gi en 1 åring, utenom gøye bøker, leker og klær som allerede er på listen :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar