lørdag 23. april 2011

Litt mer strikking...

Ja, jeg har igjen strikkedilla... I dag har jeg hatt litt tid til å se skikkelig igjennom www.pickles.no som jeg bare så vidt har vært innom tidligere. Og skal si jeg ble imponert (og ikke minst inspirert!). Denne flotte genseren skal jeg uten tvil strikke til Lucas når jeg bare kommer meg tilbake til Norge, men i helt andre farger da! Men likte utrolig godt form/design! Gleeder meg allerede! (ikke kjekt å ha strikkedilla når man egentlig ikke har tid til å strikke...æsj)

www.pickles.no

Og luer til høsten//vinteren. Husker jeg gikk fortvilet å lette etter luer til meg selv utpå høsten som ikke var laget av 100% akryl og fikk håret mitt til å slå gnister...! Løsning. Jeg skal strikke mine egne, i all slags farger slik at jeg har en lue som matcher hver jakke, hehe! ;-) Se på disse for eksempel. Flotte fasonger! Å som jeg gleder meg til høsten...hihi (antar slikt er ulovlig å si for tiden.... ;-)


www.pickles.no


www.pickles.no

Ha en fortsatt god påske!

3 kommentarer:

  1. Liker slike luer som er litt posette... Men, det er ikke lov å begynne å lengte mot høst enda ;)

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  2. Må nok vente litt med å glede deg til høst ennå, ja..
    :)
    Men luene var stilige!
    Og den genseren!
    Ser ut som jeg må en tur innom Pickles..
    :)

    SvarSlett
  3. 'The moment has past' ;-) Nå nyter vi våren/sommeren dere :-D

    SvarSlett