lørdag 16. april 2011

Strikk til Prematur

I dagens BA kom jeg over en artikkel om et prosjekt startet av Mette for strikking av klær til premature barn på Haukeland Sykehus!

Jeg er overbegeistret og synes det er et flott initiativ som jeg kommer til å henge meg på! 

Facebook gruppen heter 'strikkeverden'! 

Ifølge overlege på Barneklinikken på Haukeland Hallvard Reigstad setter de utrolig stor pris på at noen tar seg tid til å gjøre dette, og sier de aldri får nok luer og tepper! Dessverre er jo jeg et stykke unna strikkemaskinen min for tiden men første levering til Haukeland er i juni, så med en gang jeg kommer hjem skal jeg lage 5 fine, fargerike babytepper som jeg skal levere inn til prosjektet. 

Google.no

Oppfordrer alle om kan bidra til å gjøre det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar