mandag 27. august 2012

kakeformer


Jeg og lillegutt (snart 3 år) har kost oss en del med kakebaking i sommer, har jo ikke alltid vært så mye sommervær, og baking er gøy uansett! :-D Og nå som høsten banker på døren så er det jo snart jul...neida ;-) ikke helt ennå da, men snart. Men høst er det, og dvs barnehagestart! Lucas må ha med seg frokost i matboks så da liker jeg å lage til litt ut av den. Jeg er ingen ekspert, men ja, litt fargerike mat i fargerike bokser skader jo ikke ;-)

I den sammenheng så har jeg sett etter små kakeformer til å stikke ut figurer i frukt/grønnsaker/brød. Og på etsy.com fant jeg fantastisk mye stilig, og ikke så dyrt heller, pluss at man kan kjøpe enkelt former og derfor kjøpe det man selv vil ha. Jeg har tidligere kjøpt et tog der som lucas elsker å bruke når vi baker, og i dag har jeg bestilt en måne (han har dilla på måner for tiden ;-), en delfin, en katt og en krone. Vurderer og å kjøpe en mikke mus form for det og er populært her i huset, og ikke minst siden det snart er 3 års bursdag her i huset. Mye fint. Bare skriv inn 'cookie cutter' i søkefeltet så kommer det opp mye fint! Men ja, gleder meg til jul og julebakst jeg altså... :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar