tirsdag 7. august 2012

oh baby

Her går det i baby og mer baby for tiden. Først min store nydelige jentebaby, som snart ikke er baby lenger, babytepper som strikkes, hekles og dampes, og så en god del babyfotografering innimellom ;-) Jeg føler jeg begynner å få en god del bilder som jeg er ekstremt fornøyd med ;-) Elsker å ta bilder av barna mine :-D skulle så gjerne jobbet som fotograf...sukk :-)

Jeg er og kommer til å være hjemme med Rebecca frem til januar. Jeg nyter derfor livet som hjemmeværende for hvem vet om det blir flere barn og mer 'hjemmeværing' på meg i fremtiden. Det er uansett en fantastisk tid <3 Lucas har og hatt 4 uker ferie fra barnehagen og det har gått over all forventning å ha han hjemme, vi har kost oss :-) Men sliten, ja det kan jeg skrive under på ;-) Så litt deilig at han nå er tilbake i barnehagen! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar