søndag 16. januar 2011

Hjemme best! :-)

Verdens nydeligste gutt (og han er min :-D)
Det var deilig å komme hjem til sitt eget, selv om ikke det er så mye lenger vi bor i denne leiligheten! Lillegutt har lekt så fint med alle lekene sine de siste dagene og jeg tror nok han savnet de litt ja. Det virker ihvertfall som om han har oppdaget en del av de på nytt, noe som jeg syntes er veldig kjekt! :-) 

Og endelig er tann nr 7 kommet forresten! Jeg syntes det har tatt veldig lang tid fra nr 6 til nr 7 og er glad at det er kommet en til for da blir det jo enklere for han å tygge ting... Samtlige tenner har kommet etter 24 timers feber, men uten nevneverdige andre plager heldigvis. 

Eller har jeg fått mange bestillinger de første ukene i det nye året så etter ferien har det gått i ett på strikkemaskinen her i huset! Det er jo bare kjekt og stortrives jo med å lage babytepper ;-) men tenker mer og mer nå på at det snart blir pause. Etter litt frem og tilbake har jeg bestemt meg for å ikke ta med meg strikkemaskinen til Israel. Kunne jo tatt den som håndbagasje... :-P Så da blir det ikke mye action på www.babytepper.no de neste månedene...dessverre! Tenker allikevel på en slags plan B men den er ikke helt ferdig ennå ;-) Har uansett kjøpt inn en del nøster som jeg skal ha med meg nedover, for strikke det må jeg :-D Sokker og luer antar jeg...hehe!


Eller strever jeg som bare det med å ikke gå løs i alle kleskatalogene som detter ned i postkassen min i disse dager. Jeg er katalogavhengig ;-) Ellos, HM og La Redoute har i mange år hatt meg som ivrig bidrags giver... De har nok tjent en god del p meg og mine renter ja. Har endelig betalt ned kontoer hos de alle og vil helst ikke starte året med å bestille for de vante tusenlappene...men ja, savner det...hehe! Skal heller ha meg en tur til byn på januarsalg en dag denne uken! Men håper jo egentlig jeg kan få kjøpt meg litt vår/sommer klær ettersom jeg snart skal ned til solen igjen. Det er jo ekstra kjekt å kjøpe sommerklær når man vet sikkert at man kommer til å kunne bruke dem mer enn 3 uker av året :-P I skrivende stund så pisker regnet på ruten, det er bekmørkt ute og vinden river i veggene...så ja, gleeder meg til å kose meg i deilig vårvær i Jerusalem de neste månedene, frem til april ihvertfall, da begynner det nok å bli litt for varmt til og med for min smak der nede. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar