fredag 21. januar 2011

Sommer og sol...here we come! :-P

Å som jeg nå gleder meg til å komme meg nedover til sommer, sol, lys og varme! :-D Og i går shoppet jeg litt sommerdigg til lille Lucasen på http://www.bleieboden.no/ som har flott utvalg i sommerartikler til de små! Litt forbredt må man jo være ;-) Må kjøpe en tube solkrem til barn og så har jeg vel det meste mener jeg. Vi er begge spent på hvem sin hud minsten har arvet, om han blir fin og solbrun som pappan eller rød og brent som mamman :-P Solkrem skal nå uansett på i tykke lag...

Ellers så kjøpte jeg en badebleie i blå med fine fiske motiver på. Den kan vaskes i vaskemaskin om det skulle behøves og! Det er kjekt å slippe disse engangsbleiene hele tiden!! Får litt dårligmiljøsamvittighet av slikt :-P (men ikke av vanlige bleier, forstå det den som kan ... hehe). Og selv om vi skal mest på sandstrender (hihi...) så kjøpte jeg og noen fine badesko! Tror de kan være kjekk å ha om vi skal til dødehavet, der kan det jo være litt steinette av og til, evt harde salt formasjoner...om ikke vi kjører helt ned til sandstrendene der og da, men det er 1 time ekstra... Nå har jeg de hvertfall om det trengs! Og skulle vi komme oss i bassend  av og til de det anti-skli og det er jo veldig nyttig! :-)

Og så kommer vi til prikken over i'en (:-D) de superkuule solbrillene
som Lucas skal bli superkuul i...hehe! Svarte Retro Banz Baby :-D Er superfornøyd! Gleeder meg til å få det i posten!! Har absolutt reisefeber nå ja... :-)

Men ja, tilbake til virkeligheten! For jeg sitter altså nå i en leilighet full av ting som skal være tom innen tirsdag ettermiddag...det er ikke lenge til gitt...! Alt skal pakkes og kjøres ut til mamma hvor det skal lagres (har en slags lagerbyggning der). I tillegg skal vi lagres der og i to uker før vi reiser nedover 5 februar. Gleder meg faktisk litt! Vi har en megaliten kjeller'leilighet' hvor vi skal bo. Ikke superstas det da, men tenk å ha bestemor som barnevakt hver kveld :-D og om morgenen i helgene...slikt får meg til å smil stort :-P hehe!

Nei nå må jeg begynne å pakke kjøkkenet! Har fått en gedigen bunke med BT av besse til å pakke med. Så det er bar å begynne..

Until next time... :-)

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for hyggelig kommentar :-)

    Ser du har en liten hjerteknuser du også! ;-)

    Matlysten hans er brått tilbake, det hjalp å bytte grøt...Så nå er vi på 4 mnd grøten igjen! Leverpostei er en slager her også :-)

    SvarSlett