lørdag 4. september 2010

En trist slutt på uken

Både gårdsdagen og dagen i dag har blitt preget av at en god venn av min mann falt om og døde av et hjerteattak i går. Han var i midten av 40 årene og etterlater seg kone og sønn på 2 år... Han var innom her tidligere i uken og hjalp min mann med noe bilgreier. Han var en utrolig morsom, hjelpsom og snill mann. Og ikke minst så var han sånn en flott far til den lille sønnen hans. Jeg tenker mye på konen som har mistet sin mann, og ikke minst på den lille som har mistet pappan sin. Man kan ikke annet enn å bli trist og tenke på hvor urettferdig livet til tider kan være.

Som om ikke dette var nok så har har jeg de siste ukene fulgt bloggen till Marina Krogh (link i menyen til venstre) hvor hun beskriver sin hverdag med en ekstrem prematur liten sønn som ble født i midten av april hele 15 uker før termin. Han døde i dag.

Har ikke noe mer å si i dag. Trist.

Er takknemlig for min egen lille flotte familie. Skal liste meg inn å gi minsten en god klem i sengen der han sover så søtt :-) Mannen er på jobb, men han skal få seg en god klem han og når han kommer hjem     ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar