fredag 17. september 2010

Ullklær, babytepper og feber...

Det er alltid kjekt når bestemor har vært på shopping for da faller det som regel litt på lillegutt her ja... ;-) I går fikk han seg nemlig en nydelig ulldress fra Name it etter at bestemoren bare hadde vært rundt for 'å se litt..' ;-) Jeg har selv vært å sett på denne før og er veldig fornøyd! Den er i str 86 men må allikevel brettes opp både på armer og bein men det betyr jo bare at han kan ha den leenge! Virkelig et 'must' å ha gode ullklær nå som det raskt blir kaldere... Ellers så nærmer jo bursdagen til Lucas seg fort og håper da på flere ullskatter :-D Jeg er ullfan ;-)
Ellers har jeg hatt feber det siste døgnet og føler meg ikke bra. Samtidig har jeg hatt mange babytepper å fullføre...er ikke bare å levere egenmelding når man er eneste ansatt i et enmannsforetak nei ;-) Men det er allikevel alltid kjekt å lage babytepper for jeg blir alltid like glad av å hvor fin de blir :-P Må vel og si at uten mannen som har hatt lillegutt de siste 24 timene så hadde ikke dette gått så bra. Og idag skal han på overnatting hos bestemor, DET blir deilig det! Sove sove sove....han er nemlig, igjen, urolig om nettene...håper det hjelper når pencilinkur nr 2 på 4 uker er ferdig (pga ørebetennelse). Ikke greit alltid å være liten gutt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar