fredag 8. april 2011

Dagens Musikalske innslag

Jeg er veldig glad i musikk. 'Musikk er balsam for min sjel...er det ikke det man sier?! Ikke noe som er bedre enn litt skikkelig bra musikk. Det skulle vært obligatorisk i enhver sin hverdag med minst en halvtime 'med noe på øret'. Er jeg stresset føler jeg meg bedre, er jeg trist føler jeg meg bedre, musikk er ikke bare balsam, men og medisin for sjelen etter min mening! Musikk hjelper og på sure små krabater!! ;-)

Jeg har bestemt meg for å poste musikk på bloggen her innimellom, fra youtube, der finner man jo det meste. Jeg blir nemlig overveldet innimellom over hvor mye fin musikk det er 'der ute', og føler bare jeg må dele det! Husk, smaken er som baken, den er delt! Men tror allikevel at jeg kommer til å poste noe for en hver smak innimellom. 

Siden jeg er i Israel for tiden så blir det nok litt israelske musikk, og ikke bli skremt nå, Israel har nemlig et hav av vanvittig bra musikk å ta fra. Jeg syntes personlig at det er en katastrofe at ikke flere israelske musikere blir spilt utenfor landets grenser, men ser jo poenget når de fleste av de synger på hebraisk da...

Hebraisk er uansett et nydelig språk, både å snakke og synge på, så første sang blir Liran Danino med sangen 'Adain Rek' :-D Han har en fantastisk stemme og jeg har helt dilla på denne sangen for tiden.  Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar