mandag 28. mars 2011

Alt for mye klær og nå snart enda mer ;-)

Jeg har et problem. Et til tider dyrt problem. Jeg handler klær på nett, ikke til meg selv men til Lucas. Ikke noe sånt 'Luksusfellen proporsjoner', men allikevel. Jeg elsker å handle klær til Lucas og å kle på han ;-) Men han har nok nå, han har virkelig nok klær nå.

Da hjelper det ikke at jeg så et blogginnlegg i skikkelig halleluja stil over at Zara har åpnet norsk nettbutikk. Jeg måtte selvfølgelig bare inn å se litt... Håpet jo innerst inne at jeg ikke skulle like noe. Er jo av og til litt rar mote...men nei, ingen rar mote der i gården! Bare masse utrolig stilige, fine og flotte klær til min lille ultratøffe gutt! Aj...hva gjør man da?




Jeg har faktisk ikke handlet det enda. Jeg er jo i utlandet og ingen vits å bestille for at det skal ligge hjemme i flere uker ubrukt. Men nå vet jeg om den. Zara.no - nettbutikk med flotte klassiske tøffe klær til min lille gutt! ;-) Kan jo være jeg er heldig å glemmer at den eksisterer før jeg har fått meg god jobb med masse lønn...? Troke det nei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar