fredag 11. mars 2011

Donald Duck Kul!

I dag har vi hatt en rolig og koselig dag hjemme! Jeg har nemlig fri hver fredag, lørdag og søndag :-) Ikke vært utenfor mer enn for å gå ned med bosset! Fremdeles veldig kaldt og regn. Lucas har i tillegg fått på seg en stygg hoste som jeg håper forsvinner fort. 

Aktivitetsnivået hans er det nå ikke noe å si på forresten, og i dag resulterte det i den Donald Duck kulen. Han har faktisk aldri fått så stor kul før. Han kom løpende, som vanlig, inn i stuen og prøvde å svinge rundt sofaen, men pga for stor fart og litt glatt gulv tror jeg, så falt han rett i bordet! Vi har billig IKEA bord og de har karde kanter! Heldigvis traff han ikke et hjørne, men den satt allikevel skikkelig! Stakkars så vondt det var! Det hjalp derimot med en kald klut på, en kopp med litt rosiner og Mikke Mus på dataen (vi har ikke TV). Da kom heldigvis smilet fort frem igjen :-D Han er stor Mikke Mus fan ettersom han har fått en stor Mikke Mus 'bamse' av bestemor som han har i sengen sin. Ofte sovner han mens han ligger å klemmer Mikke...hehe! 



Nå skal jeg å mannen se film. Det står mellom Stone, med Robert DeNiro eller The Next Three Days med Russel Crowe. Jeg er stor DeNiro fan, men tror jeg kommer til å stemme på Russel i kveld ;-) Han er jo bare mmm da... :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar