torsdag 17. mars 2011

For en dag!

Ja for en dag! Jeg som trodde det var en fin dag i går! Idag har det vært mye klarere og jeg fikk derfor en del flotte bilder, men må jo si at bildene klarer ikke å få frem hvor fantastisk vakkert det var her i dag! Jerusalem og området rundt er etter min mening det vakreste med Israel! Men så er jo jeg litt partisk da siden jeg har bodd her en del år 
:-P 

Amfi'en ved The Hebrew University of Jerusalem

Kos dere med bildene! Jeg er på vei ut igjen i varmen, 22 grader og skyfri himmel :-D. Skal treffe en venninne fra Tel Aviv til middag :-)

Litt av 'mitt' flotte universitet!

Utsikt over Judeaørkenen, Dødehavet og Jordanfjellene!

Fantastisk sted og utsikt fra universitetet!


Inne på universitets området

Det har allerede begynt å 'blome' :-D

Jerusalem, med Dome of the Rock!


3 kommentarer:

  1. Her sitter jeg under et teppe og fryser, og leser om solv og varme, heldige deg! :D
    Spennende å studere i Jerusalem, høres spennende ut!

    SvarSlett
  2. Det var litt av eit universitetsområde! :) Så heldig du er som studera i varmen i Jerusalem.

    SvarSlett
  3. Hei dere! Ja jeg har ikke så mye å klage på fortiden ;-) Syntes selv det er veldig fint her nede og enda er det ikke blitt for varmt! Om bare lillegutt kunne sovet litt lengre enn til 05:30 så hadde livet vært ganske så perfekt :-D

    SvarSlett