søndag 27. mars 2011

En deilig fridag!

Verdens nydeligste nydelige!
I Israel er søndag egentlig mandag ;-) Søndag er nemlig første arbeidsdag i den nye uken, og da har jeg fri :-D Så mens pappan har jobbet litt i dag har jeg og Lucasen hatt oss en liten bytur hvor jeg egentlig skulle ha kjøpt litt klær til meg selv (vi skal nemlig i bryllup på torsdag og jeg har absolutt ikke noe å ha på meg...), men heller endte opp med å kjøpe mer klær til Lucas...akk! Dette er noe som hender støtt og stadig! Klarte heldigvis å la være å kjøpe flere t-shirter til han ;-), og heller noe som han faktisk trenger! Nemlig shortser! Jeg er stor fan av snekkershortser og fant en kjempefin til han. Men da jeg kom hjem så jeg at den ikke hadde sånne 'reguleringshemper' på selene, og selene var selvfølgelig alt for lang, så den må leveres tilbake...argh! 

Mr Cool
Nå har forresten sommeren begynt litt mer skikkelig her nede føler jeg...kjenner i ansiktet at jeg skulle ha smurt meg :( Og ene skulderen (ja bare den ene...) er fremdeles brent siden i går. Satt 'litt' for lenge ute på terrassen til et venne par og spiste is...med ene skulderen i solen...akk! MÅ bli flinkere til å tenke på sånt spesielt når jeg blir solbrent etter 2 minutter vanligvis...! Har nå kjøpt inne 2 ekstra flasker slik at alle vesker jeg bruker til daglig (inkl stellebagen selvf) alltid inneholder solkrem. Jeg husker alltid å smøre Lucas, så ikke spør hvorfor jeg ikke husker å ta litt på meg selv... 

Har ellers tatt litt bilder av en litt gyldenbrun liten gutt i dag og kan ikke si annet enn at jeg er SÅ stolt av den flotte gutten jeg har! Han er så snill, morsom, flink, smart og ikke minst 'drop dead gorgeous' :-P





3 kommentarer:

  1. Han har utrolig fine øyne, den lille gutten din!
    Og jeg blir beint fram misunnelig når du forteller om temperaturene dere har! Jeg er SÅ LEI av å fryse nå, og er superklar for sommer!

    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk du! :-D Deilig med varme! Men snart er nok våren hos deg også....og da kommer det til å være alt for varmt her nede til å kunne nyte det ;-)

    SvarSlett
  3. Så flott gutt du har, skjønner godt du er stolt av han :)
    Takk for koselig kommentar hos meg!
    Høres ut som du og familien har en spennende tid foran dere.

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett