onsdag 16. mars 2011

Kameradag

Lucas og Mikke Mus som han er så glad i!
I dag er jeg på universitetet fra 12:30 til 18:00! I mine øyne er dette en lang dag...og da regner jeg jo og med at jeg har vært våken fra 04:47 i dag...med litt små slumring til 06:10... Noen som har tips til å få lillegutt til å sove litt lengre? :-P Gleder meg forresten til huset er fult av tenåringer som sover til 12...hehe!

Jeg kommer til å ta med meg kamera i dag, det har jeg tenkt på lenge! Universitetet ligger nemlig oppå en høyde med sykt fin utsikt over alt så og si. Fra ene siden ser man hele Jerusalem og oljeberget, og fra andre siden ser man langt innover Vestbredden og på klare dager (håper på det i dag) så ser man hele Judea ørkenen, Jordan og starten på Dødehavet! Rett og slett nydelig altså og til og med etter så mange år her nede (tilsammen) så stopper jeg ofte opp å bare ser utover for det er såå nydelig!

Så ja, imorgen, evt seinere i kveld så skal jeg se om jeg kan vise dere noen bilder av området her. For ja, er jo ikke så stort denne lille 'omdiskuterte' flekken her nede :-D

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar